زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

تبسم ۱

1-     اگه نگیم نخندیم                 پیاز میشیم می گندیم    

      

2-     یه روز یه ترکه خونش آتیش میگیره تلفن نداشته به آتش نشانی نامه مینویسه !!!

 

3-     ترکه میمیره! میره اون دنیا.... بهش میگن میخوای بری بهشت یا جهنم؟..... نگاه میکنه به جهنم..... میبینه یه نهره آب و درخت و چندتا بلبل و 2،3 تا حوری داره...... بعد میگه میرم جهنم...... تا میره تو جهنم میبینه تصویر عوض شد!!! آتیش در اومد....... میگه ا اینکه اول اینجوری نبود ........بهش میگن آره،چند وقت کسی نرفته بود،جهنم رو اسکرین سیور بود..!

 

4-     به ترکه میگن فهمیدی دادشت زانتیا گرفته ؟ میگه : نه بابا کدوم بیمارستان خوابوندنش؟

 

5-      ترکه زنگ میزنه میگه الو اونجا 222222222 ا؟ یارو میگه آره . میگه پس زنگ بزنین آتش نشانی بگین انگشت من رو شماره 2 گیر کرده!

 

6-     به لاک پشته میگن جک بگوو میگه دویدمدویدم

 

7-     معلم : الفبای فارسی رو بگو....شاگرد : الف – ب – پ – ت – سه – چهار – پنج – شیش - هفت ...                     معلم : انگلیس رو بگو...شاگرد : ای . بی . سی . چهل – پنجاه – شصت – هفتاد ..                                   معلم:یونانی رو بگو...شاگرد : آلفا – بتا – ستا – چهارتا – پنج تا ...                                                           معلم : نخواستم 1 شعر بگو ... شگرد : نا برده رنگ  گنج  پنج  شش  هفت  هشتت  نوه  ده ....

 

8-     یه روز یه نفر میخوره زمین برای اینکه ضایع نشه تاخونه سینه خیز میره!

 

9-     گفتم چقدر دوستم داری ؟ گفت : به اندازه ستاره های آسمون. نگاه کردم ، دیدم آسمون ابری بود....

 

  

۱۰-     به ترکه میگن عروسیت کیه؟ میگه این 3 شنبه نه جمعیه دیگه!!!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فائزه 22 آذر 1384 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.nice-girl614.blogsky.com

سلام.اگه ترکا نبودن.باید کیو مسخره می کردیم؟اما خداییش ترکا آدمای با حالین.کلی حال کردم.به منم سر بزن

حمید 22 آذر 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://solihamid.blogfa.com/

آنیتا خانوم نامه نمینویسه اس ام اس میفرسته در ضمن واسه اتش نشانی کسی نامه نمیده من خودم فایر منم هاااااااااااااا

مرتضی 22 آذر 1384 ساعت 07:35 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام امیدوارم شاد باشی
من امشب میرم حرم
دلم برای بچه های شبکه ننگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد