زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

اعلام ورود به عرصه روزنامه نگاری

دیروز از مسافرت برگشتم

 

ساعت 6

  یک پیامک دریافت شد

                               تبریک میگم

 پاسخ پیامک : تبریک چی؟

هیچ پاسخی دریافت نشد!

 

ساعت 7

 در تماس با یک دوست

                              تبریک می‌گم، خیلی خوشحال شدم

تبریک چی؟

اتفاقی افتاده؟

من کاری کردم؟

یکی به من بگه چه خبر شده؟؟

 

** مگه خبر نداری؟ چاپ شد

* چی چاپ شد؟ کجا؟ کی؟

** روز شنبه، روزنامه جام جم، همون مقاله در مورد نشریات

 

ساعت هفت متوجه شدم که در هفتمین روز هفتمین ماه سال یکهزاروسیصدوهشتادوشش مطلب من هم چاپ شد.

 

اینم از اعلام سراسری ورود به عرصه جدید

نظرات 3 + ارسال نظر
حریر 11 مهر 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://harirjournal.blogfa.com

سلام٬ من هم تبریک می گم. چه خوب بود که نسخه ای از آن را اینجا می گذاشتی. اوضاع روبراهه؟ بعد از اتمام کلاسها٬ کار را چه طوری شروع کردید؟ بقیه هم کلاسها سطحشان چطور بود؟
در مورد سفرت چیزی نمی خوای بنویسی؟ خیلی باید بیشتر بنویسی. بازم تبریک میگم. فعلا خداحافظ...

احسان 11 مهر 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://agha-ehsan.persianblog.ir

مبارک باشه...تبریک می گم روزنامه نگار-مهندس !!!

شکوفه 12 مهر 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://phenomenon65.persianblog.ir

سلام عزیزم
تبریک میگم کارت فوق العاده بود
مثل همیشه در هر زمینه ای عالی هستی
به امید موفقیت های بیشتر شما در تمام مراحل زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد