زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

×کلاس شکر نعمت×

چند روزیست کلاس شکر نعمت های الهی در خیابان ولیعصر تقاطع مطهری برپاست!

شما هم اگر فرصت کردید سری به این کلاس بزنید.

محل دقیق برگزاری؟

جای ثابتی نداره! فقط کافیه وقتی از پیاده رو رد میشی یک کمی با دقت بیشتری به عابران کنارت نگاه کنی.

پسر جوانی که ضایعه اسید پاشی صورتش رو غیر قابل دیدن کرده هر روز کنار نمایشگاه اتومبیل نشسته و ساز میزنه!



نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 29 تیر 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://persiangulf-shakari.de

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ، دل رمیده ما را انیس و مونس شد . بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد .
این عید را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم
ز سر بیرون نخواهم کرد سودای محمد را
نمی‌گیرد خدا هم در دلم جای محمد را

پس از عمری که چون پروانه بر گِرد علی گشتم
در این آیینه دیدم نقش سیمای محمد را

به بینایی امیر عرصه تجرید خواهی شد
کنی گر سرمه‌ات خاک کف پای محمد را

جهان را سر به سر آیینه روی علی دیدی
علی خود آینه ست ای دل تماشای محمد را

محمد من رأی گفت و موسی لن ترانی دید
چه در دل داشت عیسی جز تمنای محمد را

شبی کآفاق را آیینه روی خدا دیدم
خدا می‌دید در آیینه سیمای محمد را

چطور آخر همین گوشی که جز دشنام نشنیده ست
شنید آخر به جان لحن دل آرای محمد را

چه باید گفت از آن شب، آن شب قدس اهورایی
که من با خویشتن دیدم مدارای محمد را

که می‌داند که یوسف با همین آلوده دامانی
شنید آخر ندای گرم و گیرای محمد را

شب صبح ازل پیوند رؤیایی تو می‌گویی
همین من دیدم آیا روی زیبای محمد را

سگ کوی علی هستم ولی دزدانه می‌بینم
علی بر سینه دارد داغ سودای محمد را
سارا مدیر وبلاگ خلیج فارس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد