زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

کلوب

 

امروز بعد از مدتها رفته بودم کلوب که این پیامها رو دیدم

      

 

دختر ماه اسفند ، پری اشک و لبخند
آیینه ی پرستش ، قداست یه سوگند

نقاشی قشنگه ، دستای آفرینش
وای که چه چیزی چیده ! دستای خوشه چینش

تو باغ سبز چشمات ، شعله جوونه کرده
خورشید تن طلایی ، پیش تو سیب زرده

آدمکای برفی ، می ترسن از نگاهت
ستاره ها می سوزن ، تو چشمای سیاهت

تو اومدی و بازم ، جاده تو رُ قدم زد
لالایی قدمهات ، خواب گل بهم زد

شایا تجلی
کتاب تولدت مبارک

   آقای تجلی ازتون مممنونم

موضوع به همین جا ختم نشد

چون یه پیام دیگه هم بود

              

 

      حالا این پیام رو کی گذاشته بماند ! چون خودمم نمیشناسمش

تولدم .....

 

 

یک سال دیگه هم گذشت.

                                  بزرگ شدم فقط همین

 

تولد امسال اصلا خوب نیست ! چون در کنار خانواده نیستم

 

از دنیای بچگی دارم دور میشم ولی من اون دنیا رو بیشتر دوست داشتم

 

ازتولد پارسال تا امسال خیلی اتفاقات افتاد

 

در واقع میتونم بگم پرحادثه ترین سال رو دارم پشت سر میگذارم

 

به روزهای آخر سالم داریم نزدیک میشیم

 

چه اسفند ماه پر حادثه ای !

 

حوت در داخل امواج گرفتار شده و باید به سلامت از این تلاطم عبور کنه

 

بیشتر کسانی که میشناختم ، امسال روز تولدشون حس و حال نوشتن نداشتن

 

فکر نمیکردم که منم حس نوشتن نداشته باشم

 

با اینکه فردا تولدمه

                            ولی

                                    منم نمی تونم بنویسم ......

                                  

                                               فقط

 

بزرگ شدم